Tworzenie nazwy to złożony proces składający się z kilku etapów
m.in. skrupulatnie wypełniony brief pozwala na stworzenie optymalnej nazwy.

OFERTA
Mimo iż najwięcej informacji odbieramy za pomocą wzroku, to właśnie język jest najefektywniejszym narzędziem perswazji. Odpowiednio dobrane słowa skutecznie namawiają odbiorców do wyboru marki. Za pomocą słów możemy wyrazić dostatecznie dużo lub odpowiednio mało o produkcie lub firmie.

Na początku potrzebujesz tylko jednego wyrazunazwy, od niej może zależeć powodzenie Twojego biznesu. Następne kilka słów wyrazi esencję marki. Slogan reklamowy pozwala utrwalać jej indywidualny charakter. Krótkie teksty reklamowe na stronę www, folder lub ulotkę, czy dłuższe artykuły do broszury lub katalogu muszą być dopasowane do oczekiwań potencjalnych nabywców.

Wysoka pozycja strony internetowej w wyszukiwarkach to między innymi zasługa tekstów. Artykuły SEO, zawierające odpowiednią ilość i rodzaj słów kluczowych naturalnie zwiększają szanse na pozyskanie nowych klientów. Możesz mieć pewność, że każde słowo, które ma wypozycjonować Twój produkt dobieramy zgodnie z konwencją, ale nie według schematu.

Gdy masz już gotową treść, wykonamy dla Ciebie korektę tekstów, dopasowując je do rodzaju prowadzonej działalności i wymogów rynkowych.

Każdy projekt poddajemy osobnej analizie, nie ma dwóch takich samych zleceń, nawet jeśli dotyczą tego samego produktu i tej samej branży. Możesz być pewien, że naszą kreację dopasowujemy ściśle do charakteru przedsiębiorstwa oraz docelowej grupy nabywczej.

CreoINFO
Znaczenie domeny
Internet to obecnie najważniejsze źródło wiedzy i informacji, które zdominowało także biznes. Dlatego każdy przedsiębiorca powinien dążyć do tego, aby jego firma zaistniała w sieci. Pierwszym krokiem jest rezerwacja domeny.
Nazewnicze wpadki
Tworzenie nazwy nie polega na jej “wymyślaniu”. Proces kreacji to konstruowanie, poszukiwanie, a następnie skrupulatna weryfikacja stworzonych propozycji. ...
Zastrzeżenie nazwy
Zastrzeżenie wybranej nazwy w Urzędzie Patentowym RP zapewnia wyłączność na jej używanie. Rezerwując nazwę unikniesz sytuacji, w której ktoś inny wybiera tę samą lub podobną nazwę do swojego produktu.